31 Ιουλ 2009

Μου αρέσει να φοράω γυναικεία βρακάκια...

Καυλώνω πάρα πολύ να ντύνομαι με γυναικεία βρακάκια, φουστίτσες, ζαρτιέρες, κάλτσες και να νιώθω ότι μεταμορφώνομαι από άντρας σε πουτανίτσα ή να μου αρέσει να γαμάω τη γυναίκα μου ή έναν άντρα ντυμένος με βρακάκια...
Για κάποιους από εμάς είναι κάυλα;



Ναι, λοιπόν... μου αρέσει να φοράω γυναικεία βρακάκια, μου αρέσει να γάμω φορώντας τα, μου αρέσει να με γάμάνε όταν τα φοράω και γίνομαι πουτάνα και και έχω πολλές φαντασιώσεις και ευτυχώς πολλές από αυτές τις έχω κάνει και πραγματική καύλα. Γίνετε μέλη και γράψτε σχόλιο για να ξεκινήσει η καύλα μας

17 σχόλια:

  1. Και μενα φιλε με τρελαινει να φοραω κυλοτακια, ζαρτιερες, καλτσες διχτυωτες και να νοιωθω πουτανακι και να με γαμαει η γυναικα μου ετσι και μετα να την γαμαω εγω ντυμενος ετσι. Ειναι σκετη καυλα. Το κανω συχνα και μονος μου και πολλες φορες τα φοραω μεσα απο τα ρουχα στη δουλεια και ειμαι συνεχως καυλωμενος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. m aresei kryfa na perno pipoules se travesti na me gamaei mia gunaika eimai pantremenos kai to kano krufa m aresei na forao kai gynaikeia aetos2010@hotmail.co.uk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δοκιμασε να κανεις σεξ με γυναικειο κορμακι .......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. http://www.mariveta.com/image/cache/data/kormakia/122040974-500x500.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αχ παιδια ειναι τελειο το κανω με την γυναικα μου και ειναι σκετη καυλα φανταζομαστε να μας γαμανε και τους δυο με γυναικεια και χυνουμε τρελα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποτε θέλετε να σας γαμησω ;; Και που; Χύνω πολύ και εχω σκληρό εργαλείο ,κάνω ασκήσεις κινκελ :-)

      Διαγραφή
    2. Θαθελα. Νασε εβλεπα καιπουξερεις εισωςηεπιθημειασουγινοταν ..

      Διαγραφή
  6. ειμαι απειρος και μου αρεσει να φοραω κρυφα τα εσωρουχα της γυναικας μου αν θελει καποιος να ανταλαξουμε εμπειρειες sberkos1@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ειμαι 38χρ Π αγορη με ατρηχο σομα και αναζηταο Ε ζευγαρη τρανς απο αθηνα 6947572732

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ειμαι 38χρ Π αγορη με ατρηχο σομα και αναζηταο Ε ζευγαρη τρανς απο αθηνα 6947572732

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ειμαι 38χρ Π αγορη με ατρηχο σομα και ατρηχο πεταχτο κολο και αναζηταο Ε ζευγαρη τρανς να με παρουνε παρτουζα 6947572732

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ειμαι Π αγορη με ατρηχο σομα και αναζηταο Ε ζευγαρη τρανς να με παρουνε παρτουζα 6947572732

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραία να γάμας και να γαμιεσαι με γυναικεία εσώρουχα με την γυναίκα σου είναι το κάτι άλλο και επιέσεις να τα φοράς μόνιμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ειναι πολυ καυλα τα φωραο και εγώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή